قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / خبر / اعلام جرم دادستانی چهارمحال و بختیاری بر علیه رئیس سابق سازمان خصوصی سازی

اعلام جرم دادستانی چهارمحال و بختیاری بر علیه رئیس سابق سازمان خصوصی سازی

اراضی خزانه فضای سبز شهرداری شهرکردعبدالرضا علیمحمدی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از ورود مدعی العموم به موضوع واگذاری اراضی خزانه فضای سبز شهرداری شهرکرد خبر داد و اظهار کرد: شهرداری و شورای شهر قسمتی از اراضی بسیار خوب مرکز استان چهارمحال و بختیاری را به یکی از بانک‌ها و پیمانکاران در ازای بدهی‌های خود واگذار کردند که با ورود دادستانی مشخص شد در قیمت گذاری‌ها شبهاتی وجود دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این در حالی است که علیرغم واگذاری اراضی مذکور، بانک و پیمانکار طرف حساب همچنان مدعی طلبکاری است.

وی تصریح کرد: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شده است که در قیمت گذاری‌ها دخل و تصرف صورت گرفته و اراضی مذکور به قیمتی بسیار پایین‌تر از قیمت واقعی واگذار شده است.

علیمحمدی در ادامه سخنان خود گفت: در این خصوص دادستانی به عنوان مدعی العموم ورود کرده و اقدامات لازم در دست انجام است.

 

 

 

درباره ی وکیل آنلاین

اطلاعات جامعی در مورد وکیل , وکالت, مشاوره حقوقی, قوانین, قانون, دادگاه ها , دادگستری ,خدمات الکترنوینگ قضایی , خبر , ثبت شرکت , قرارداد ها و انواع آن , فایل های دانلودی , نمونه قرارداد ها , مشاوره ازدواج, طلاق , مهریه در اختیار شما خواهیم گذاشت.
قبلی کشف ۶۶۰ هزار نخ سیگار قاچاق در کرمانشاه
بعد محکومیت شرکت تعاونی مرغداری – اخفاء و امتناع از عرضه کالا

مطلب پیشنهادی

قانون تملک آپارتمانها

 آیا مالکین آپارتمانی مجاز می باشند در تعیین قدرالسهم از عرصه بر اساس توافق عمل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.