قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / خبر / زرند میزبان روابط عمومی و فرهنگی دادگستری‌های سراسر استان کرمان

زرند میزبان روابط عمومی و فرهنگی دادگستری‌های سراسر استان کرمان

بازگشت ۶۵۰ هکتار از اراضی ملی به اداره منابع طبیعی در زرندزرند میزبان روابط عمومی و فرهنگی دادگستری‌های سراسر استان کرمان

رئیس دادگستری شهرستان زرند در گفتگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان در تشریح عملکرد یک ساله دادگستری اظهار داشت: با قاطعیت شورای حفظ حقوق بیت المال شهرستان زرند ۶۵۰ هکتار از اراضی ملی به اداره منابع طبیعی بازگشته است.

وی افزود: طی یک سال گذشته از ۵۱ هکتار از اراضی ملی در شهرستان زرند رفع تصرف شده است.

این مقام قضائی عنوان کرد: همچنین طی یک سال گذشته از ۵ هزار متر مربع از حریم و بستر رودخانه‌ها رفع تصرف و ۲۷ حلقه چاه غیر مجاز پر و مسلوب المنفعه و ۲ دستگاه حفاری غیرمجازتوقیف شده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گفت: از نظر مقابله با زمین خواری بنظر می‌رسد با توجه به حساسیت این حوزه به این موضوع راه انجام این جرم در شهرستان زرند مسدود شده است، همچنین برخی پرونده‌های اراضی ملی که طی سالیان متمادی با وجود صدور حکم به جهات مختلف اجرا نگردیده بود، اجرا شده است.

وی در پایان از تشکیل کارگروه‌های ویژه جهت تحدید حدود اراضی ملی، حریم و محدوده شهر‌ها و روستا‌ها در سطح شهرستان، تشکیل کارگروه ویژه تعیین تکلیف اراضی کشاورزی و زمین‌های بایر و …، تحدید حدود معادن سطح شهرستان و جلوگیری از تصرفات و تخریب بی رویه اراضی ملی و تشکیل کارگروه ویژه تعیین تکلیف منازل ساخته شده توسط دولت (بنیاد مسکن) در روستا‌ها، که بلاصاحب رها شده اند، در زرند خبر داد.

انتهای پیام/

درباره ی وکیل آنلاین

اطلاعات جامعی در مورد وکیل , وکالت, مشاوره حقوقی, قوانین, قانون, دادگاه ها , دادگستری ,خدمات الکترنوینگ قضایی , خبر , ثبت شرکت , قرارداد ها و انواع آن , فایل های دانلودی , نمونه قرارداد ها , مشاوره ازدواج, طلاق , مهریه در اختیار شما خواهیم گذاشت.
قبلی قوانین ثبت شرکت
بعد چند نکته در مراجعه به دفتر شورای انتظامی

مطلب پیشنهادی

قانون تملک آپارتمانها

 آیا مالکین آپارتمانی مجاز می باشند در تعیین قدرالسهم از عرصه بر اساس توافق عمل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.