قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / خبر / محکومیت شرکت تعاونی مرغداری – اخفاء و امتناع از عرضه کالا

محکومیت شرکت تعاونی مرغداری – اخفاء و امتناع از عرضه کالا

رفع موانع تولید مرغداران گوشتی با ورود مدعی‎العموم/ دستور توقیف خودرو‌های حامل طیور غیرمجاز صادر شدمحکومیت شرکت تعاونی مرغداری – اخفاء و امتناع از عرضه کالا

یادگاری دادستان شازند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، اظهار کرد: در راستای رفع موانع تولید مرغداران گوشتی شهرستان شازند و بررسی اقدامات مرتبط با  این حوزه دادستانی به عنوان مدعی العموم و حافظ حقوق عامه به موضوع ورود و جلسه‌ای در شهر شهباز که دارای بیشترین تراکم واحد‌های مرغداری است تشکیل  شد.

وی ادامه داد: در این جلسه با حضور مدیران و مسئولین مربوطه بر آغاز تشدید نظارت و برخورد قضایی قاطع با فعالان غیر مجاز تولید جوجه رنگی و بومی در شهرستان تاکید شد و دادستان دستور شناسایی و معرفی این افراد را صادر کرد.

یادگاری افزود: در این رابطه تا ابطال پروانه واحد مربوطه پیش خواهیم رفت و مجرمین با کیفرخواست صادره به اشد مجازات محکوم خواهند شد.

دادستان شازنذ در پایان گفت: خودرو‌های حامل طیور غیرمجاز توقیف و راننده بازداشت می‌شود و ضمن معدوم سازی بار، محل تخلیه پلمب و با سودجویان خاطی به شدت برخورد خواهد شد.

 

درباره ی وکیل آنلاین

اطلاعات جامعی در مورد وکیل , وکالت, مشاوره حقوقی, قوانین, قانون, دادگاه ها , دادگستری ,خدمات الکترنوینگ قضایی , خبر , ثبت شرکت , قرارداد ها و انواع آن , فایل های دانلودی , نمونه قرارداد ها , مشاوره ازدواج, طلاق , مهریه در اختیار شما خواهیم گذاشت.
قبلی اعلام جرم دادستانی چهارمحال و بختیاری بر علیه رئیس سابق سازمان خصوصی سازی
بعد رفع نواقص در حفاظت حیات وحش

مطلب پیشنهادی

قانون تملک آپارتمانها

 آیا مالکین آپارتمانی مجاز می باشند در تعیین قدرالسهم از عرصه بر اساس توافق عمل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.