قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / خبر / توزیع بزرگترین کیک جهان اسلام

توزیع بزرگترین کیک جهان اسلام

توزیع بزرگترین کیک جهان اسلام

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، همزمان با ولادت با سعادت امام هشتم حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)، مردم ایران چشم امیدشان به سمت حرم امام رضا (ع) دوخته می شود و هرکس به زبان خود از امام رضا(ع) حاجتش را طلب می‌کند.

به واسطه وجود پاک و مقدس «امام رضا(ع)»، ایشان به عنوان امام هشتم شیعیان در ایران همواره از جایگاه والایی برای ایرانیان برخوردار بوده و هستند، علاقه مردم ایران به امام هشتم باعث شده تا همچنان پس از سالها سریال تلویزیونی ولایت عشق یکی از ماندگارترین آثار ساخته شده درباره ایشان باشد.

زنجانپور: بازی در «ولایت عشق» بزرگترین افتخار برایم بود/بخشی:زندگی «امام هشتم(ع)» الگوی تمامی انسان‌ها شود
به همین مناسبت خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان با تنی چند از بازیگران سریال تلویزیونی “ولایت عشق” به گفت‌وگو نشسته و حال و هوای روزهای ضبط این مجموعه موفق را از این بازیگران جویا شده است.

***بازی در سریال «ولایت عشق» بزرگترین افتخار زندگی من است

اکبر زنجانپور بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، بازی در سریال “ولایت عشق” بهترین نقطه در کارنامه کاری خود خواند و گفت: نقش و شخصیتی که در سریال “ولایت عشق” به من پیشنهاد شده بود زیبا، کار شده و درست بود و دوست داشتم آن را بازی کنم اما دلیل اصلی پذیرفتن این نقش بازی در سریالی بود که زندگی امام رضا (ع) را روایت می‌کرد.

زنجانپور: بازی در «ولایت عشق» بزرگترین افتخار برایم بود/بخشی:زندگی «امام هشتم(ع)» الگوی تمامی انسان‌ها شود
وی در همین راستا ادامه داد: من عاشق امام رضا (ع) هستم و اینکه توانستم در برهه ای از زمان در سریال “ولایت عشق” بازی کنم بزرگترین افتخار زندگی من است.

بازیگر سریال “مختارنامه” ادامه داد: من همواره برای انتخاب نقش‌ها سختگیر هستم و شاید دلیل کم کار بودنم هم همین سختگیری باشد اما بازی در سریال ولایت عشق بهترین نقش آفرینی در طول زندگی ام بود و با جان و دل آن را ایفا کردم.

وی با اشاره به ارادت قلبی خود به امام هشتم تصریح کرد: هرکس به درگاه حضرت عشق می رود نذری داشته و خواسته ای دارد اما وقتی بازی در این سریال به من پیشنهاد شد انگار تمام نذر و حاجاتم از سوی امام هشتم روا شده است.

بازیگر سریال “تنهایی لیلا” از لطف همیشگی مردم تشکر و خاطرنشان کرد: بعد از گذشت زمان زیادی که از پخش سریال ولایت عشق می‌گذرد همچنان مردم به من محبت داشته و بازی من در آن سریال را به یاد می‌آورند. برای یک بازیگر این در یادها ماندن اتفاق بسیار لذت بخشی است.

زنجانپور: بازی در «ولایت عشق» بزرگترین افتخار برایم بود/بخشی:زندگی «امام هشتم(ع)» الگوی تمامی انسان‌ها شود

***امیدوارم زندگی امام هشتم الگوی تمامی انسان‌ها شود

عنایت بخشی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، دیگر بازیگر سریال ولایت عشق درباره تجربه بازی در این اثر گفت: من در سریال “ولایت عشق به ایفای نقش پرداختم و این اتفاق یعنی بازی در سریالی با مضمون زندگی امام رضا (ع) یکی از موهبات زندگی من است.

وی در همین راستا ادامه داد: ولادت با سعادت امام هشتم را به تمامی مسلمانان و شیعیان ایران و جهان تبریک می‌گویم. امیدوارم همه ما بتوانیم در زندگی راهی را که الگویش امام رضا (ع) بودند را پیش بگیریم. بزرگترین اتفاق آن است که بتوانیم اخلاق را از این امام همام یاد گرفته، درس بگیریم و  ادامه دهنده سیره ایشان باشیم.

زنجانپور: بازی در «ولایت عشق» بزرگترین افتخار برایم بود/بخشی:زندگی «امام هشتم(ع)» الگوی تمامی انسان‌ها شود

***بازی در سریال ولایت یک عشق سعادت بود

سیروس کهوری نژاد بازیگر تلویزیون و سینما در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درباره حال و هوای حضورش در سریال “ولایت عشق” در زمان ساخت این مجموعه تلویزیونی گفت: در این سریال علاوه بر فضای معنوی که حاکم بود یک حس معنوی در طول تولید در درون بازیگران و عوامل وجود داشت. شاید گاهی زدن برخی حرف‌ها حکم شعار پیدا کند، اما همکاری درعرصه تولید آثار درباره زندگی معصومین حس خاصی به همراه دارد و هر یک از عوامل احساس می‌کنند که اگر هم عصر امام زندگی می‌کردند حال بهتری داشتند.

وی با تبریک به مناسبت ولادت امام رضا (ع) ادامه داد: امیدوارم مردم همواره ادامه دهنده راه ایشان باشند. من هم ولادت امام هشتم، امام رضا (ع) را به مردم ایران و تمام مسلمانان جهان تبریک می گویم.

کهوری نژاد درباره استقبال مردم در زمان پخش سریال “ولایت عشق” بیان کرد: استقبال مردم در زمان پخش سریال ولایت عشق خوب بود و حس آنان و رفتارشان را در کلام نمی‌شود توضیح داد، اما در یک کلمه باید گفت مردم ایران امام رضا (ع) را به شدت دوست دارند و از سویی واقعاً قدردان هستند. به عنوان بازیگر این استقبال و برخورد آنان بسیار در ما تاثیرگذار بود.

 

درباره ی وکیل آنلاین

اطلاعات جامعی در مورد وکیل , وکالت, مشاوره حقوقی, قوانین, قانون, دادگاه ها , دادگستری ,خدمات الکترنوینگ قضایی , خبر , ثبت شرکت , قرارداد ها و انواع آن , فایل های دانلودی , نمونه قرارداد ها , مشاوره ازدواج, طلاق , مهریه در اختیار شما خواهیم گذاشت.
قبلی شروع مصاحبه دوره دکتری دانشگاه آزاد
بعد قدرالسهم آپارتمان چیست؟

مطلب پیشنهادی

قانون تملک آپارتمانها

 آیا مالکین آپارتمانی مجاز می باشند در تعیین قدرالسهم از عرصه بر اساس توافق عمل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.