قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / خبر / پیش بینی هواشناسی

پیش بینی هواشناسی

تداوم گرمای تابستانه تا پایان هفته/هوای تهران صاف تا قسمتی ابری در ارتفاعاتکاهش ۲ درجه‌ای دما در اواسط هفته در بخش‌های شمالی و مرکزی کشور/ماندگاری هوای گرم تا میانه هفته در کل استان‌های کشور

فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، با اشاره به وضعیت آب و هوا در کشور، گفت: از امروز (۲۵ تیرماه) تا اوایل هفته آینده برای بعد از ظهر‌ها و شب‌ها در مناطقی از جنوب و جنوب شرق کشور رگبار موقتی باران گاهی رعد و برق خواهیم داشت.

وی ادامه داد: امروز و فردا در دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی و شمالی و همچنین برای ارتفاعات چهارمحال بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد و ارتفاعات فارس بارش‌های پراکنده را خواهیم داشت.
گودرزی با بیان اینکه برای امروز و فردا در سواحل غربی و مرکزی دریای خزر، اردبیل، گیلان و غرب مازندران بارش پراکنده پیش بینی می‌شود، تصریح کرد: تقریبا این بارش‌ها تا روز شنبه با شدت و ضعف ادامه دارد ضمن اینکه در ۳ روز آینده در شرق کشور از جمله سیستان و بلوچستان در منطقه زابل باد و گرد و خاک نیز پیش بینی می‌شود، در همین مدت با توجه به افزایش سرعت وزش باد در کشور عراق و جنوب غرب کشورمان وقوع گرد و خاک دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه از نظر دمایی از امروز تا پایان هفته همچنان هوای گرم تابستانه را در غالب مناطق کشور داریم، افزود: تهران صاف تا قسمتی ابری و امشب در ارتفاعات افزایش ابر را دارد تغییرات دمایی آن نیز ۴۱ و ۳۰ درجه خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی یادآور شد: سقز با دمای ۸، سراب ۹ و ورزقان ۱۰ خنک‌ترین مناطق کشور بوده در حالی که شهداد کرمان و دلقان در سیستان و بلوچستان با ۴۸ درجه گرم‌ترین دما را تجربه کرده اند.

انتهای پیام/

درباره ی وکیل آنلاین

اطلاعات جامعی در مورد وکیل , وکالت, مشاوره حقوقی, قوانین, قانون, دادگاه ها , دادگستری ,خدمات الکترنوینگ قضایی , خبر , ثبت شرکت , قرارداد ها و انواع آن , فایل های دانلودی , نمونه قرارداد ها , مشاوره ازدواج, طلاق , مهریه در اختیار شما خواهیم گذاشت.
قبلی شکایت در شورای انتظامی استان
بعد انگلیسی‌ها در توقیف نفتکش ایرانی مقصر هستند

مطلب پیشنهادی

قانون تملک آپارتمانها

 آیا مالکین آپارتمانی مجاز می باشند در تعیین قدرالسهم از عرصه بر اساس توافق عمل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.