قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / خبر / یلی و حضرت‌پور می‌توانند کمک زیادی به تیم کنند

یلی و حضرت‌پور می‌توانند کمک زیادی به تیم کنند

کار سختی برای رفتن روی سکوی جهانی داریم/ یلی و حضرت‌پور می‌توانند کمک زیادی به تیم کنند

امیرحسین اسفندیار در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری میزان از بحرین، خصوص وضعیت تیم والیبال جوانان در آستانه رقابت‌های والیبال جوانان جهان اظهار داشت: ما یکشنبه به بحرین رسیدیم و روز گذشته (دوشنبه) هم یک بازی دوستانه با تیم میزبان انجام دادیم. قطعا سطح رقابت‌های جوانان با سایر رده‌ها متفاوت است حتی زمانی که مسابقات امید‌های جهان برگزار می‌شد این رقابت‌ها سطح پایین‌تری نسبت به جوانان جهان داشت.

وی ادامه داد: همه تیم‌هایی که به بحرین می‌آیند بهترین نفرات خود را می‌آورند. گروه سوم و چهارم گروه‌های خیلی سختی هستند. در گروه ما دو تیم برتر اروپا با تیم برتر آسیا که ایران است و همین طور تیم برتر آفریقا حضور دارند. البته تیم تونس تیم ضعیف تری نسبت به ۳ تیم دیگر است.

کاپیتان تیم والیبال جوانان با اشاره به اینکه در بازی‌های دور اول نمی‌توان سطح واقعی تیم‌ها را برآورد کرد، گفت: با توجه به اینکه طول می‌کشد تا تیم‌ها با شرایط آب و هوایی بحرین و همین طور شرایط سالن آشنا شوند بنابراین در بازی اول نمی‌توان درباره میزان قدرت آنها اظهارنظر کرد و از بازی دوم است که عیار همه تیم‌ها مشخص می‌شود. قطعا کار سختی در پیش داریم داریم، اما تیم یکدست و متحدی داریم و امیدواریم شرمنده مردم ایران نشویم.

اسفندیار با اشاره به اینکه آخرین دوره‌ای اسیت که در رده جوانان می‌تواند بازی کند، گفت: همین موضوع برای من انگیزه مضاعفی است تا در آخرین دوره‌ای که در تیم جوانان حضور دارم بتوانم عملکرد موفقی داشته باشم و نتیجه‌ای کسب کنیم که همه دنیا به والیبال ایران احترام بگذارد.

انتهای پیام/

درباره ی وکیل آنلاین

اطلاعات جامعی در مورد وکیل , وکالت, مشاوره حقوقی, قوانین, قانون, دادگاه ها , دادگستری ,خدمات الکترنوینگ قضایی , خبر , ثبت شرکت , قرارداد ها و انواع آن , فایل های دانلودی , نمونه قرارداد ها , مشاوره ازدواج, طلاق , مهریه در اختیار شما خواهیم گذاشت.
قبلی دانلود فرم دادخواست دادگاه عمومی
بعد چگونه با شهرداری قرارداد ببندیم؟

مطلب پیشنهادی

قانون تملک آپارتمانها

 آیا مالکین آپارتمانی مجاز می باشند در تعیین قدرالسهم از عرصه بر اساس توافق عمل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.