قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / خبر / شکایت علیه ذوب آهن اصفهان جهت آلودگی بسیار زیاد

شکایت علیه ذوب آهن اصفهان جهت آلودگی بسیار زیاد

کارخانه ذوب آهن اصفهان شکایت علیه ذوب آهن اصفهان جهت آلودگی بسیار زیاد

به گزارش خبرگزاری میزان، سال‌هاست که مردم لنجان از آلایندگی کارخانه ذوب آهن اصفهان گلایه کرده‌اند، اما این بار در راستای احقاق حقوق عامه و با تذکرات دادستانی، اقدامات گسترده تری برای کاهش آلودگی از سوی این صنعت صورت گرفته است که به گفته مظاهری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنجان، ۲۵ صفحه گزارش از اقدامات کارخانه ذوب آهن اصفهان برای رفع آلایندگی به دادستانی ارائه شده است، اما این اقدامات کافی نیست.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با تاکید بر احقاق حقوق عامه گفت: با ورود مدعی العموم به موضوع آلودگی کارخانه ذوب آهن اصفهان و شکایت اداره حفاظت محیط زیست، پرونده قضایی تشکیل و پس از صدور کیفرخواست در دادگاه در حال رسیدگی است.

وی با اشاره به اینکه مشکلات باید ریشه‌ای حل شود، افزود: با همت ویژه مسئولان ذوب آهن اصفهان جهت رفع آلایندگی، ۲۵ صفحه گزارش از اقدامات این صنعت به دادسرا ارسال و بازدید‌های میدانی از سوی دادستانی از این کارخانه انجام شده است.

دادستان لنجان تصریح کرد: مقرر شده است کمیته‌ای در راستای رفع آلایندگی تشکیل شود و افرادی که از دستگاه‌های اجرایی با این موضوع درگیر هستند پای کار بیایند و واقعیت‌های موجود را از نزدیک مشاهده کنند.

وی گفت: کارخانه ذوب آهن اصفهان می‌بایست با توجه به موانع موجود گام‌های عملی را در دستور کار قرار دهد و گزارشی دراین رابطه به دادستانی ارائه تا به مردم اطلاع رسانی شود.

مظاهری با بیان اینکه نفس کشیدن مطالبه به حق مردم است، عنوان کرد: پیشنهاد داده ایم که محیط زیست به صورت نوبه‌ای پیشرفت کار را تایید کند.

 

 

درباره ی وکیل آنلاین

اطلاعات جامعی در مورد وکیل , وکالت, مشاوره حقوقی, قوانین, قانون, دادگاه ها , دادگستری ,خدمات الکترنوینگ قضایی , خبر , ثبت شرکت , قرارداد ها و انواع آن , فایل های دانلودی , نمونه قرارداد ها , مشاوره ازدواج, طلاق , مهریه در اختیار شما خواهیم گذاشت.
قبلی من تنها نیاز به یک مشاوره دارم چگونه مشاور پیدا کنم؟
بعد باید تلاش کنیم قانون انتخابات اصلاح شود

مطلب پیشنهادی

قانون تملک آپارتمانها

 آیا مالکین آپارتمانی مجاز می باشند در تعیین قدرالسهم از عرصه بر اساس توافق عمل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.